אלבום משפחתי

אלבום משפחתי שתהיו גאים בו

הסטודיו לצילום של ורד סיסם שחר מתמחה בצילומי משפחה מושקעים, הנוצרים מתוך אהבה גדולה לצילום אנשים. זהו תהליך יצירתי הנעשה באווירה סבלנית ונעימה, המבויל ליצירתו של אלבום משפחתי מרהיב.

חשיבותו של צלם מקצועי

אמנם, בעידן הסמארטפון והסלפי כל אחד מצלם את עצמו ואת בני משפחתו בכל הזדמנות. ואולם, אין מה להשוות את תוצאות הצילומים החובבניים להפקה של סטודיו מקצועי. אלו הם צילומים המבוצעים בעזרת הציוד הטוב ביותר, לרבות מצלמות מקצועיות, תאורה מתאימה ומחמיאה, אבזרים, רקעים ותוכנות עריכה מתקדמות. כל זאת, בשילוב ניסוני וכישוריי כצלמת, יעניקו לכם מגוון צילומי משפחה מרהיבים ביופיים שתוכלו לתלות בביתכם או להציגם באלבום מפואר.

אלבום מגוון ועשיר

אלבום משפחתי מורכב ממגוון צילומי משפחה אישיים וייחודיים, שעשויים לכלול את המשפחה המצומצמת או המורחבת עם הסבים והדודים. צילומי משפחה מצומצמת כוללים תמונות של כל ילד ובן משפחה לבד, צילום של הורה עם ילדיו, ושלל צילומים של כולם ביחד. מאידך, צילומי משפחה מורחבת מהווים הזדמנות נדירה להנציח את כולם עם שלל סטים ותמונות של כל השבט, וגם של כל משפחה בנפרד. זאת, במגוון אפשרויות צילום המותאמות באופן אישי לרצונותיכם, ולייחודה של משפחתכם.

חוויית יום צילומים בסטודיו

מלבד אלבום משפחתי משובח ומרהיב, יום הצילומים שנערך בסטודיו המרווח והמצויד שלי יעניק לכם חוויה ייחודית, מהנה ומגבשת. הצילומים מבוצעים עם מוסיקה נעימה ברקע, באווירה רגועה ואינטימית מתוך הקשבה לרצונות שלכם, ועם הרבה הבנה וסובלנות. לכן, גם הביישנים שביניכם ירגישו בנוח ומהר מאוד ישתחררו וייהנו. כמו כן, במהלך הצילומים עומדת לרשות הילדים פינת משחקים גדולה ומושקעת, שתתרום להפיכת היום למהנה במיוחד עבורם. ומעל לכל, מדובר ביום פעילות ייחודי ומגבש עבור כל בני המשפחה, שמעניק להם הזדמנות להיות ביחד, לשחק מול עין המצלמה, לגלות את המיטב ולהיזכר כמה אתם ברי מזל.

מה כולל האלבום?

אלבום משפחתי המופק בסטודיו שלי מגיע במגוון פורמטים וגדלים לבחירתכם. בין היתר, ניתן לבחור באלבום דיגיטאלי עם 32 או 42 תמונות, או באלבום פרימיום עם כריכה מרשימה דמויית עור ודפים עבים וקשיחים.

להזמנות ומידע נוסף

אם אתם רוצים לקבוע מועד לצילומי משפחה ולדעת עוד על עבודתי והסטודיו שלי, הינכם מוזמנים  לפנות אליי בטלפון 050-3948845 ואשמח לעמוד לרשותכם.

השאירו פרטים ואחזור אליכם או התקשרו:050-3948845

שם טלפון הודעה